CECHY PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH

Powyżej zarysowane koncepcje zmierzały do ustalenia takich cech programów komputerowych, które pozwoliłyby, na podstawie ich wystę­powania, dokonywać wartościowania edukacyjnej przydatności oprogra­mowania dla potrzeb nauczyciela i ucznia. Wszystkie one zdawały się poszukiwać treści konstytutywnej programów (minimum definicyjnego), służących nauczaniu, rzadziej – uczeniu się. Próby owe daleko odeszły od prostoty kryteriów, charakterystycznych jeszcze dla początku lat osiem­dziesiątych. Dość, choćby dla porównania, przypomnieć ich zestaw, opu­blikowany przez zespół pod kierunkiem P. Kełmana w 1982 r. Zawierał on następujące „kryteria”: a)  poszukaj lokalnego sprzedawcy i usług komputerowych;b)  kupuj oprogramowanie, które czyni to, czego potrzebujesz;c)  uzyskaj i przeczytaj dokumentację programu;d)  przetestuj na wskroś program;e)  sprawdź, czy posiada dobry system korekty błędów.

Cześć, z tej strony Andżelika i witam Cię na stronie o nazwie technika! Czytając moje wpisy dowiesz się rzeczy, których nie uświadczysz na innych blogach. A przynajmniej mam taką nadzieję:) Zapraszam!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)