MAGAZYNY INFORMACYJNE

Magazyny informacyjne (np. „Time”, „Newsweek”) przynosiły sumaryczny przegląd najważniejszych zdarzeń i doniesień minionego tygodnia, opatrzony subiektywnym komentarzem lub pogłębioną analizą. Magazyny specjali­styczne zawierały materiały przeznaczone dla określonej kategorii odbiorców (kobiet, mężczyzn, młodzieży, grup etnicznych lub zawodowych) bądź skon­centrowane na określonej tematyce (gospodarka, finanse, sztuka, motoryza­cja, geografia, technika, hodowla zwierząt, religia, astrologia, gospodarstwo domowe, zwierzenia miłosne, różne hobby itp.) [Gołka, 1977],Obydwa kierunki ewolucji prasy powstrzymywały odpływ czytelników, aczkolwiek całkowicie go nie zahamowały – począwszy bowiem od lat dwu­dziestych zaznaczył się w Stanach Zjednoczonych wyraźny, chociaż powolny spadek zainteresowania prasą.

Cześć, z tej strony Andżelika i witam Cię na stronie o nazwie technika! Czytając moje wpisy dowiesz się rzeczy, których nie uświadczysz na innych blogach. A przynajmniej mam taką nadzieję:) Zapraszam!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)