NOWE MEDIUM

W ten sposób nowe medium objawia się jako rzeczywista konkurencja dla innych mediów oraz innych form aktywności wypełniającej czas wolny, a pierwsze organizacje nadawcze stosujące nową technikę stają się uznanymi instytucjami społeczny­mi, politycznymi i kulturalnymi. Jest to sygnał dla przedsiębiorczych inwesto­rów, uzmysławiający im dalekosiężne korzyści z rozwijania nowej dziedziny komunikacji społecznej. To może ich skłonić do ponoszenia nakładów na roz­budowę infrastruktury nadawczej i uruchomienie seryjnej produkcji tanich urządzeń odbiorczych, czyli do podjęcia działań przełamujących bariery tech­niczne i ekonomiczne ograniczające społeczną cyrkulację nowego medium.

Cześć, z tej strony Andżelika i witam Cię na stronie o nazwie technika! Czytając moje wpisy dowiesz się rzeczy, których nie uświadczysz na innych blogach. A przynajmniej mam taką nadzieję:) Zapraszam!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)