PRZYCIĄGNIĘCIE UWAGI

Chcąc przyciągnąć uwagę masowej publiczności, której część lub większość ma wyłącznie ograniczoną kompe­tencję komunikacyjną, należy jej zaoferować przekazy o niewielkim ładunku intelektualnym, za to ekscytujące niezwykłością i dostarczające silnych emo­cji. Tak więc przejście ze stadium elitarnego do stadium popularyzacji oznacza nie tyle reorientację polityki repertuarowej nadawców chcących poszerzyć krąg odbiorców, co raczej rozszczepienie oferty programowej na przekazy adresowane do publiczności elitarnej i przekazy przezna­czone dla publiczności masowej. Powoduje to wyodrębnienie się dwóch obiegów komunikacyjnych, obsługiwanych przez innych nadawców i in­ne kanały dystrybucji przekazów.

Cześć, z tej strony Andżelika i witam Cię na stronie o nazwie technika! Czytając moje wpisy dowiesz się rzeczy, których nie uświadczysz na innych blogach. A przynajmniej mam taką nadzieję:) Zapraszam!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)