SUBTELNE RÓŻNICE

Niekiedy różnice są bardzo subtelne, jak chociażby te, które rozpalały zwolenników wprowadzenia do szkół informatyki. Niektórzy z nich pra­gnęliby nauczać po prostu informatyki, inni kształtować intuicję i myślenie czy wręcz kulturę informatyczną, jeszcze inni rozwijać umiejętności niezbędne do obsługi kompu­tera i przekazywać podstawy wiedzy informatycznej. Żądanotakże algorytmizacji wybranych tematów w zakre­sie różnych przedmiotów nauczania i wprowadzenia do nich modeli informatycznych. Postulowano nawet, zapewne ze względów ekonomicznych, acz w dobrej woli – rozbicie kształce­nia na dwa zasadnicze etapy: nieskomputeryzowany i skomputeryzowane.

Cześć, z tej strony Andżelika i witam Cię na stronie o nazwie technika! Czytając moje wpisy dowiesz się rzeczy, których nie uświadczysz na innych blogach. A przynajmniej mam taką nadzieję:) Zapraszam!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)