WARTOŚCIOWANIE PROGRAMU

Nie mógłbym pracować z tym progra­mem bez pomocy nauczyciela), sprzężenie zwrotne (zgubiłem się w trak­cie pracy z programem i nie wiedziałem co zrobić; program pomógł mi kiedy popełniłem błąd) oraz jakość maszynowego oceniania (wolałbym, aby praca, którą wykonałem z programem, była oceniana przez mojego nauczyciela). Wartościowanie programu odbywało się zatem w zakresie wybranych kategori nauczania programowanego. Uczeń szacował w skali 0-100 pkt. Ponadto wprowadzono inne formy oceniania: wyrażenie przez ucznia w dowolny sposób idei lub faktu zapamiętanego z pro­gramu, opisanie jego celu, tego co mu się najbardziej podobało i nie podobało, wymienienie lepszych i gorszych w jego opinii źródeł.

 

Cześć, z tej strony Andżelika i witam Cię na stronie o nazwie technika! Czytając moje wpisy dowiesz się rzeczy, których nie uświadczysz na innych blogach. A przynajmniej mam taką nadzieję:) Zapraszam!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)