WIELOŚĆ PROGRAMÓW

Równocześnie jednak: wielość programów, zła i niepełna o nich informacja oraz niska jakość szeregu z nich, powodują zagubienie informacyjne, przypadkowość doboru oraz (co ważne w programach edukacyjnych) brak wiedzy o tym co stanowi „merytoryczny środek ciężkości”, czyli niemożność odróżnienia treści istot­nych dla poznawanej dziedziny od mniej znaczących.W rzeczy samej, ostatnia uwaga dotyczy także innych źródeł informa­cji – czytelnik samodzielnie dobierający lektury również może czerpać wiedzę  bezużyteczną lub nieustrukturalizowaną. Jednakże poprzez fakt, że komputery pojawiły się stosunkowo niedawno, a ich oprogramowanie roz­wijało się bardziej w kierunku naukowym, profesjonalno-użytkowym i roz­rywkowym niż edukacyjnym, to wymagają – zwiększonej (w porównaniu z książką) pomocy nauczyciela w doborze programów, a także posługi­waniu się sprzętem.

Cześć, z tej strony Andżelika i witam Cię na stronie o nazwie technika! Czytając moje wpisy dowiesz się rzeczy, których nie uświadczysz na innych blogach. A przynajmniej mam taką nadzieję:) Zapraszam!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)