ZADAWANE PYTANIA

  1. W osiąganiu jakich celów kształcenia program ma być pomocny?Czy zastosowanie komputera jest celowe, czy można osiągnąć wy­znaczone cele innymi sposobami?Czy program naprawdę realizuje zamierzone cele?Jaka jest jakość dokumentacji i czy jest ona łatwa w użyciu?Czy program spełnia warunek „user friendly”, tj. czy jest przyjazny (wygodny) w użyciu?Czy organizacja ekranu jest przejrzysta i czy jest on czytelny?Czy program jest przystosowany do poprawiania; czy można go dostosować do konkretnych potrzeb użytkownika (pożądany jest program w wersji źródłowej)?Czy program po prostu podoba się użytkownikowi?Warto zwrócić uwagę na dwukrotne (1 i 3) włączenie do powyższego zestawu pytań, dotyczących celów kształcenia (wyznaczany zakres celów i stopień ich realizacji) oraz aż trzykrotne (5, 6, 8) – kryterium odczuć osobistych.
Cześć, z tej strony Andżelika i witam Cię na stronie o nazwie technika! Czytając moje wpisy dowiesz się rzeczy, których nie uświadczysz na innych blogach. A przynajmniej mam taką nadzieję:) Zapraszam!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)