ZADOWALAJĄCE REZULTATY

Żądaj urządzenia o szybkim (fast & flexible) systemie odszukiwania danych;  kupuj oprogramowanie, które sprawia, że komputer wykonuje swą pracę (chodziło o to, by nie powtarzać tych samych czynności pod­czas wprowadzania danych, co Autorzy zwali „anatemą , tj. klątwą); szukaj programów, działających na różnych komputerach (ze względu na występujące wówczas znaczne zróżnicowanie i powszechny brak kompatybilności sprzętu).Powyższe nakazy trudno nawet uznać, za kryteria edukacyjne. Są one raczej regułami sprawnego działania, czy algorytmu, mającego prowadzić do zakupu programu z uniknięciem podstawowych Lrudności, związanych z tą czynnością. W stosunku do „kryteriów P. Kelmana, wymienione uprzednio, posiadają znacznie wyższą jakość. Niezależnie jednak od do­konanego postępu na drodze formułowania uniwersalnych systemów, służą­cych wartościowaniu oprogramowania edukacyjnego, daleko jeszcze do zadowalającego rezultatu.

Cześć, z tej strony Andżelika i witam Cię na stronie o nazwie technika! Czytając moje wpisy dowiesz się rzeczy, których nie uświadczysz na innych blogach. A przynajmniej mam taką nadzieję:) Zapraszam!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)